Itt szépen látszanak a munkafázisok, belül már kész......havas is meg nem is...Pálfalvi kolléga kissé megfáradvaa sztatikus alap szórást végig ő csináltavolt pár négyzetméterperonsorakozóaz alsó kettő még teljesen hiányzikitt már zord hideg uralkodiknem gondoltam, hogy pár kopár fa is így fel tudja dobni a látványtaz első vonat az átdoglozott részenelindult a próbaüzemtöbb fehéret nem akartam ide már, a híd és az alagút túloldalán már nyár vanitt is megvan már az alapozásvisszatértek a vonatok, vasárnap már úgy kellett ott hagynunk mindent, hogy nyitni lehessenaz első körök még csetlős-botlósak voltakvolt egy kis hisztide aztán szépen bekopik majd minden, azért kapott ragasztót, festéket rendesen a területegyre több a fényforrás ismajd méga peronokat is meg kell tölteni egy kis élettelide még pár felsővezeték oszlop jönni fogde a munka nagyja már kész24 db fényjelző már üzemeljó sok vonat elfér majd itta középső 4 vágány megmarad így csupaszon karbantartó folyosónakha bármi üzemzavar van, innen el lehet érni a belső vágányokat isahogy telt az idő, egyre üzembiztosabb lett a rendszeritt megszaporodtak az örökzöldek......és a mozdonyok isegész pofás márunder contructionstartra készenjöhetnek a látogatók, a vonatok menni fognak a felújítás alatt is